Nyhedsbreve er en ofte overset salgskanal.

“Tilmeld dig nyhedsbrevet” (…gaaab)

Den sætning rykker bare ikke.

Tilbyd i stedet din kunde en reel rabat eller en “freebie”. Du bør tilbyde din kunde et godt tilbud som bytte for kundens mailadresse.

Jeg har bred erfaring med opsætning af nyhedsbreve og skaber content i

  • Mailchimp
  • Ubivox
  • Heyloyalty

Målet er dels at bygge en nyhedsbrevsliste op, så din virksomhed får øget opmærksomhed og i sidste ende – et øget salg og dels at producere relevant og spændende indhold, så kunderne stadig ønsker at være tilmeldt dine nyhedsbreve.

Kan det betale sig? Om Facebook annoncer og Google Ads

Kan det nu overhovedet betale sig at annoncere på Facebook eller via Google Ads? JA – kort svar. Men du kan også bruge Facebooks gratis opslag til at øge kendskabet til din virksomhed.

Vælger du betalt annoncering er der meget at hente – og på Facebook kan du virkelig målrette, hvilke personer, der skal se dine annoncer. Lad os sammen se på dine kunder og hvilke potentielle kunder, du ønsker at nå.

If content is king then context is god